Hallo vanuit Tirana.

9 augustus 2022 - Kashar, Albanië

Nadat we gisteren om 6.30 op het vliegveld stonden begon de pret. Veel wachten maar redelijk snel ingecheckt en door de douane.

Helaas hadden we geen rechtstreekse vlucht zodat we maar 1x  vertraging hadden. Nu hadden we zowel de 1e als de 2e vlucht wat vertraging. Al met al 1,5 uur. We vlogen met Serbian Airlines. De tweede vlucht van Belgrado naar Tirana had het vliegtuig zelfs nog propellers. Afijn rond 16.00 waren we geland alwaar we onze huurauto gingen ophalen. Een Fiat Tipo. Wel een diesel maar dat is ok. Benzine en diesel zijn hier ongeveer 20 cent de liter goedkoper dan in Nederland.

'S-avonds dicht bij het hotel gaan eten. Het bleek een halal restaurant te zijn dus geen alcohol ;-). Het eten was overigens erg lekker. Antipasta als vooraf en een lekkere steak

Dag 2

Nadat we vannacht prima hadden geslapen gingen we vanmorgen naar de Datji Express. Een grote kabelbaan alwaar we ongeveer een half uurtje inzaten om een prachtig uitzicht over Tirana te hebben.

Nadat we weer beneden waren de auto geparkeerd onder het Skanderbergplein. We hebben hier rondgekeken en ook nog bij Tanners' Bridge en Murat Toptani street.

Rond 16.00 terug en even lekker geplonsd in ons (privé) zwembad daar er verder niemand was.

Vanavond is er wederom een bruiloft bij het hotel.

Gr van ons

1. Mimi en Pipi en Pidri:
    9 augustus 2022
    Gelukkig geen horror verhalen.....hoewel......geen alcohol!?
    We zijn benieuwd naar de rest.
  2. Rikie Gerrit:
    10 augustus 2022